Qualcomm’un 2026’da 2nm Sürecini Kullanacağı İddia Ediliyor
Apple, iPhone 18 serisinde kullanacağı A20 işlemcisi için TSMC’nin 2nm süreciyle üretim yapacak ilk müşteri olabilir. Tayvanlı yarı iletken devinin, 1 Nisan’dan itibaren yeni nesil yonga seti için sipariş almaya başladığı bildiriliyor. Bu durum, Apple dışında başka şirketlerin de bu teknolojik avantajdan faydalanmak isteyebileceğini gösteriyor. Söylentilere göre bu şirketlerden biri de Qualcomm olacak ve şirket,…