Herkese merhaba. Techolay'ın büyümesi ile beraber sevgi pıtırcıklarının "reddedildim", "kız nasıl tavlanır", "o(kız) beni affeder mi?", "ona(kıza) nasıl açılırım", "onu(kızı) unutamıyorum" gibi konular açılmaya başlandı. Klasik olarak Konu Dışı kısmında gereksiz kalabalığa ve görüntü kirliliğine...
Technopat'ı çöp eden kategorilerden birisi. -42 oyluk bir öneri neden gerçekleştirildi? Yani bu forumda demokrasi olmayacak mı demek bu? Birkaç aya sperm konuları görür müyüz acaba? Bence acilen bu toksik yılanın kafasının kesilmesi gerekiyor. @Enes3078...