fanboyluk

  1. Android ve iOS fanboyları, lütfen fanboyluk yapmayın

    Fanboylar, sadece size mesaj yazmak için açtım bu konuyu. Bir markayı neden babanız gibi savunursunuz? Bir düşünün, neden? Fanboyluk yapmak size hiçbir şey katmıyor. Marka size "Aa teşekkürler, bizi övmüşsün, al şu parayı" demiyor. Bazı yerlerde iOS, bazı yerlerde Android iyidir. Bunu...
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…