1. mortem.dll

    Kazakistan Orkestrası'ndan Tokyo Drift performansı

    Çok iyi performans sergilemişler, çok beğendim.
  2. 4

    NIGHT-RUNNERS™ PROLOGUE

    Bu oyuna 1 ay önce falan denk geldim ama halen oynama imkanım olmadı. Oyunu ilk gördüğümde NFS Underground 2 sandım. Tek bir kişi tarafından yapıldığı söyleniyor. Belki oynadıktan sonra bir inceleme yapmak isteyen olur diye paylaşmak istedim, deneyimlerinizi bu konu altına yazabilirsiniz...