fast and furious tokyo drift

  1. Kazakistan Orkestrası'ndan Tokyo Drift performansı

    Çok iyi performans sergilemişler, çok beğendim.
  2. 4

    NIGHT-RUNNERS™ PROLOGUE

    Bu oyuna 1 ay önce falan denk geldim ama halen oynama imkanım olmadı. Oyunu ilk gördüğümde NFS Underground 2 sandım. Tek bir kişi tarafından yapıldığı söyleniyor. Belki oynadıktan sonra bir inceleme yapmak isteyen olur diye paylaşmak istedim, deneyimlerinizi bu konu altına yazabilirsiniz...
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…