Bu oyuna 1 ay önce falan denk geldim ama halen oynama imkanım olmadı. Oyunu ilk gördüğümde NFS Underground 2 sandım.
Tek bir kişi tarafından yapıldığı söyleniyor.
Belki oynadıktan sonra bir inceleme yapmak isteyen olur diye paylaşmak istedim, deneyimlerinizi bu konu altına yazabilirsiniz...