1. ErlikÇağlar

    GNU/Hurd hakkında ne düşünüyorsunuz?

    1980'lerin huysuz cocugu GNU/Hurd'dan herkese selamlar! Evet, ben bile inanamiyorum lakin su an kanli canli GNU/Hurd uzerindeyim. Kurulum basit ve hizliydi. Tabii, monolitik olmadigindan oturu Mach Kernel yapisi geregi Context Switching cehenneminden oturu duzgun calisamiyor gariban kernelcagiz...