fsf

  1. GNU/Hurd hakkında ne düşünüyorsunuz?

    1980'lerin huysuz cocugu GNU/Hurd'dan herkese selamlar! Evet, ben bile inanamiyorum lakin su an kanli canli GNU/Hurd uzerindeyim. Kurulum basit ve hizliydi. Tabii, monolitik olmadigindan oturu Mach Kernel yapisi geregi Context Switching cehenneminden oturu duzgun calisamiyor gariban kernelcagiz...
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…