hifiman

  1. 30.000 TL'ye HIFI kulaklık önerisi

    Elimde Fiio K7 DAC+AMP ve HIFIMAN Sundara kulaklığım var. Gayet memnunum; ancak yükseltme yapmak istesem hangi kulaklığa geçiş yapmamı tavsiye ederdiniz? Aklımda Ananda Nano veya Stealth Magnet V3 var. Bu ikisi arasından hangisine yükseltmem F/P açısından daha iyi olurdu? Çoğu kulaklıkta iyi...
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…