-
GNU/Hurd hakkında ne düşünüyorsunuz?
1980'lerin huysuz cocugu GNU/Hurd'dan herkese selamlar! Evet, ben bile inanamiyorum lakin su an kanli canli GNU/Hurd uzerindeyim. Kurulum basit ve hizliydi. Tabii, monolitik olmadigindan oturu Mach Kernel yapisi geregi Context Switching cehenneminden oturu duzgun calisamiyor gariban kernelcagiz...- ErlikÇağlar
- Konu
- debian free software fsf gnu hurd open source
- Mesaj: 3
- Forum: Diğer İşletim Sistemleri