Arkadaşlar, Windows bağlantısı ile telefonum bağlantılıdır.
Diskte fazla yer var diye yer kaplayan klasörleri sileyim dedim. Crossdevice diye uygulamanın 110 GB boyutu vardı. İçine girdim, telefonumun galerisi, vesaire, dokümanlar, her şey vardı. Özetle, ben de dedim ki: "Ulan bunlar niye...
Merhabalar sevgili Techolay üyeleri,
Bugün 12.00-13.00 civarı (ben evde değilken) annem birkaç şeyle uğraşıyormuş bilgisayarda. Masaüstünde bir belgeyi seçip silmeye mi taşımaya mı çalışırken bir anda mouse tutukluk yaptı herhalde hepsi işaretlendi sonra delete basınca gittiler diyor...