Parlaklık olarak bir tık gözüme düşük geldi, belki size iyi gelebilir, bilmiyorum. Yarış oyunları, simülasyon vs. için kullanacaksanız fazlası ile yeterli gelir. Çok yakın mesafe girmeyin ama özellikle 60 cm'den yakın bakınca biraz pikselleşmeyi fark ettim. Bence ona göre kullanın yani.İçime kurt düşürdünüz şimdiYorumları da iyiydi aslında. Yarış oyunlarında kullanmak için aldım F1, asetto falan.
Anladım. İşimi görür o zaman ya.