Hocam merhaba, Ağ topolojisi şöyle olacak: ZTE cihazını bridge (köprü) moduna alacağız ve gelen internet doğrudan bu mini PC'de sonlanacak. Tabii bu mini PC'ye M.2 Ethernet kartını takmanız gerekiyor. Kartı taktıktan sonra, bu yeni porttan TP-Link BE230'a bir ethernet kablosu çekeceğiz. Mini PC tarafı tamamen beyin görevini üstlenecek; yani PPPoE bağlantısını, SQM (Bufferbloat engelleme) ayarlarını ve eğer kullanacaksanız Tailscale/AdGuard Home gibi servisleri yönetecek. TP-Link BE230 ise sadece Wi-Fi ve ethernet çoğaltıcı (Access Point) olarak görev yapacak. Bu sayede 1000/125 Mbps hızda, SQM açıkken bile en ufak bir performans sorunu veya ping dalgalanması yaşamayacaksınız.


Mini pc 8400tl
ethernet kartı 1100tl
tp link be230 2400tl
----------------------
11.900TL
elinize sağlık hocam, bakacağım hemen