Çok güzel, topoloji şöyle olacak hocam: ZTE modemden mini PC’ye bir kablo çekeceğiz; PPPoE ve benzeri tüm kurulumlar mini PC üzerinde olacak. Sonra mini PC’den router’a bir kablo gidecek ve router AP (Access Point) modunda çalışacak; böylece hem Wi-Fi hem de Ethernet bağlantısı sağlayacak. Sonrasında, isterseniz evin başka yerlerine de AP koyabilirsiniz. Ancak mümkünse TP-Link EasyMesh gibi mesh destekli cihazlar alın ki AP’leri kendi aralarında mesh yapabilesiniz.
Biraz araştırdıktan sonra size mini PC önereceğim.