Bu bütçedeki manyetikler hissiyat ve ses olarak mekaniklerin gerisinde. Ben klavyeyi hissiyat için alırım şahsen. Hem genel kalite olarak da daha çok beğeniyorum Ajazz'ı. Ek olarak attığım Furycube modelinede bakabilirsiniz POM stab ve yalıtımı fiyatına göre bayağı iyi duruyor birtanede kendime çektim.
Bu bütçedeki manyetikler hissiyat ve ses olarak mekaniklerin gerisinde. Ben klavyeyi hissiyat için alırım şahsen. Hem genel kalite olarak da daha çok beğeniyorum Ajazz'ı. Ek olarak attığım furycube modelinede bakabilirsiniz pom stab ve yalıtımı fiyatına göre bayağı iyi duruyor birtanede kendime çektim.