İyi akşamlar. Hangi paneli önerirsiniz? Hz hiç umurumda değil. Fiyat olarak ise 2K OLED > 4K IPS > 2K kaliteli VA şeklinde gidiyor. O yüzden gönlüm 4K IPS'ten yana aslında. 1080p 24"den geçeceğim için ve alacağım monitör 27" olacağı için 2K beni fazla tatmin etmez gibi geliyor. Ayrıca Gigabyte M.27UP veya Philips Evnia 27M2N3800A gibi IPS monitörler de kaliteli VA kadar iyi renklere sahip diye biliyorum.
Sizce bu 3 panelden görüntü kalitesi açısından hangisi daha iyi bir seçim olur?