İyi akşamlar, iş hayatına atıldım ve önce 22 Temmuz, sonra da KPSS'ye kadar çalışacağım. YKS sonucuma bağlı olarak üniversite okurum ya da okuyamam ama KPSS için çalışıyorum. 3-4 ay boyunca ya günlük 1800-2200 arası, sabah 8 akşam 6 inşaat ya da sanayi elektronik, aylık asgari falan hangisi daha mantıklı? Elektrik elektronik okudum, lisede devam etsem mi bilmiyorum. Sanayi bölgesinde çok eziyorlar, şantiye daha iyi o konuda.