İyi akşamlar, gamepadi bayağıdır kullanmıyorum bu aralar gamepad ile oyun oynayasım var. Öncelikle oynadığım oyunlar: Detroit, Beyond: Two Souls, Heavy Rain, Batman serisi, Tomb Raider serisi, Dead Cells, Hollow Knight, RE serisi, A Way Out vb. Futbol türü oynayasım var bayağı bir süre eFootball oynadım ama oyun inanılmaz pay to Win mantığı ile çalışıyor. FC26 da pek önerilmiyor zaten o kadar da bütçem yok. Oyun önerisi verebilecek varsa çok sevinirim.