Dostlar 3 saat içinde telefon sipariş vereceğim kesin karar verdim. Sadece sosyal medyada gezinirim ve şarjı hemen bitsin istemem. Görüntüsü iyi olsun isterim. Almışken en iyisi olsun istiyorum bütçeme göre. 28 yaşındayım, kendimi bildim bileli iPhone kullanırım ama hiç 0 telefonum olmadı, hep aileden geçen eski iPhone'ları kullandım. Samsung denemek istiyorum. Telefon bilgim 0'a yakın. Bütçem 55 bin. Bu bütçeye göre en iyi hangi telefonu alabilirim? Bütçeyi zorlayıp S26 Plus'a çıkmayı değer mi? Veya bu kadar paralara gerek yok deyip bu fiyat bandında şunu alsan daha iyi diyebileceğiniz bir telefon olur mu? Gelen yorumlara göre 3 saat içinde sipariş vereceğim.
Dostlar 3 saat içinde telefon sipariş vereceğim kesin karar verdim. Sadece sosyal medyada gezinirim ve şarjı hemen bitsin istemem. Görüntüsü iyi olsun isterim. Almışken en iyisi olsun istiyorum bütçeme göre. 28 yaşındayım, kendimi bildim bileli iPhone kullanırım ama hiç 0 telefonum olmadı, hep aileden geçen eski iPhone'ları kullandım. Samsung denemek istiyorum. Telefon bilgim 0'a yakın. Bütçem 55 bin. Bu bütçeye göre en iyi hangi telefonu alabilirim? Bütçeyi zorlayıp S26 Plus'a çıkmayı değer mi? Veya bu kadar paralara gerek yok deyip bu fiyat bandında şunu alsan daha iyi diyebileceğiniz bir telefon olur mu? Gelen yorumlara göre 3 saat içinde sipariş vereceğim.
Fotoğrafı falan da iyi çeksin istiyorum. Hiç oynamadım ama belki ilerde oyun oynamama falan da vesile olur. Allah kimseyi gördüğünden aratmasın, dandik bir şey almak istemiyorum kullanıma fazla görünse bile.
Arkadaslarin dedigi gibi kullaniminiz icin bu kadar para dokmeye gerek yok bence de ama basliga yanit vermek gerekirse S26 ve 15T Pro diyebilirim. Bu fiyatlarda daha ustun bir cihaz gelmiyor aklima.
Arkadaslarin dedigi gibi kullaniminiz icin bu kadar para dokmeye gerek yok bence de ama basliga yanit vermek gerekirse S26 ve 15T Pro diyebilirim. Bu fiyatlarda daha ustun bir cihaz gelmiyor aklima.
Cep telefonunun insanların hayatında amaç değil araç olması gerektiğini düşünüyorum.
Bundan mütevellit aynı görevi benzer hızlarda yapabildikten sonra ha 30K₺ verilmiş ha 54K₺, ne fayda? Marka da bize fazla para harcamamıza karşılık plaket vermeyeceğine göre biz tüketiciler olarak doğru kararı kendimiz vermeli, küreselcilerin oyununa gelmemeliyiz.