54.000 TL'ye alınabilecek en iyi telefon Samsung Galaxy S26 mı?

Bütçe
54.000 TL

jackarmis

Uzman
Katılım
23 Ocak 2025
Mesajlar
323
Beğeniler
88
Dostlar 3 saat içinde telefon sipariş vereceğim kesin karar verdim. Sadece sosyal medyada gezinirim ve şarjı hemen bitsin istemem. Görüntüsü iyi olsun isterim. Almışken en iyisi olsun istiyorum bütçeme göre. 28 yaşındayım, kendimi bildim bileli iPhone kullanırım ama hiç 0 telefonum olmadı, hep aileden geçen eski iPhone'ları kullandım. Samsung denemek istiyorum. Telefon bilgim 0'a yakın. Bütçem 55 bin. Bu bütçeye göre en iyi hangi telefonu alabilirim? Bütçeyi zorlayıp S26 Plus'a çıkmayı değer mi? Veya bu kadar paralara gerek yok deyip bu fiyat bandında şunu alsan daha iyi diyebileceğiniz bir telefon olur mu? Gelen yorumlara göre 3 saat içinde sipariş vereceğim.

Samsung S26 > 54 bin TL link: https://www.amazon.com.tr/Samsung-Depolama-Telefonu-Özelleştirilmiş-4300mAh/dp/B0GP1GZKTC/

Samsung S26 Plus > 64.800 TL link: Samsung Galaxy S26Plus Kobalt Mor, 256GB Depolama, Yapay Zeka Telefonu, 12GB Bellek, Özelleştirilmiş AP, Photo Assist, 50MP Kamera, 4900mAh Pil : Amazon.com.tr: Elektronik
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Arkadaşlara katılıyorum. Bende A57 kullanıyorum sana öneririm.
 
Bunun için bir telefona bu kadar vermenize gerek yok.
İhtiyaclarinizi belirlemissin ama butce konusunda biraz ucmussun. A57 al eger kompakt cihaz takintin yoksa.
Galaxy A56 alabilirsiniz bence. Kullanım şeklinize uyan F/P bir cihaz.
Fotoğrafı falan da iyi çeksin istiyorum. Hiç oynamadım ama belki ilerde oyun oynamama falan da vesile olur. Allah kimseyi gördüğünden aratmasın, dandik bir şey almak istemiyorum kullanıma fazla görünse bile.
 
Arkadaslarin dedigi gibi kullaniminiz icin bu kadar para dokmeye gerek yok bence de ama basliga yanit vermek gerekirse S26 ve 15T Pro diyebilirim. Bu fiyatlarda daha ustun bir cihaz gelmiyor aklima.
O zaman alıyorum S26 ya. S25 edge falan da var 48 bin TL ye hatta seninle konuşmuştuk. Ama hissiyatı çok kötü sevmedim
 
Bunun için bir telefona bu kadar vermenize gerek yok.
Samsung fanboy olarak söylüyorum. Forumdaki en haklı mesajlar listesine girer.

Sadece sosyal medya kullanılacak ise Samsung Galaxy A57 gibi cihazlar almak çok daha mantıklı. Zaten işlemci ve ekranı da iyi.
 
Samsung fanboy olarak söylüyorum. Forumdaki en haklı mesajlar listesine girer.

Sadece sosyal medya kullanılacak ise Samsung Galaxy A57 gibi cihazlar almak çok daha mantıklı. Zaten işlemci ve ekranı da iyi.

Açık sözlülüğün takdire şayan...

Cep telefonunun insanların hayatında amaç değil araç olması gerektiğini düşünüyorum.

Bundan mütevellit aynı görevi benzer hızlarda yapabildikten sonra ha 30K₺ verilmiş ha 54K₺, ne fayda? Marka da bize fazla para harcamamıza karşılık plaket vermeyeceğine göre biz tüketiciler olarak doğru kararı kendimiz vermeli, küreselcilerin oyununa gelmemeliyiz.

Diye düşünüyorum.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…