Bence Galaxy A55 olsaydı tamam derdim de Exynos 1380 bana göre tam oturmamış bir işlemci 1480 kullanan A55 gayet iyi sonuç veriyor. Ben bulabilirseniz 256'lık A34 daha iyi olabilir. (Dimensity 1080 daha stabil geliyor bence) Bu sonuçları ailede ve akrabalarımdaki istatistiklere bakarak ve cihazların en yoğun kullananından hafife göre sıralıyorum. Çentik canımı sıkar derseniz A54 olabilir gibi.