Merhabalr. Cinsellik vs. tarzı şeyleri sevmiyorum oyunlarda. AC Origins oynamak isterken bir baktım etiketlerinde böyle şeyler var. Fazla mı? Fazlaysa oynamayacağım. Ama eğer birkaç dakikalık sahneyse umursamam pek oynarım. Oynayan arkadaşlar cevap versin.
Merhabalr. Cinsellik vs. tarzı şeyleri sevmiyorum oyunlarda. AC Origins oynamak isterken bir baktım etiketlerinde böyle şeyler var. Fazla mı? Fazlaysa oynamayacağım. Ama eğer birkaç dakikalık sahneyse umursamam pek oynarım. Oynayan arkadaşlar cevap versin.
Merhabalr. Cinsellik vs. tarzı şeyleri sevmiyorum oyunlarda. AC Origins oynamak isterken bir baktım etiketlerinde böyle şeyler var. Fazla mı? Fazlaysa oynamayacağım. Ama eğer birkaç dakikalık sahneyse umursamam pek oynarım. Oynayan arkadaşlar cevap versin.
Merhabalr. Cinsellik vs. tarzı şeyleri sevmiyorum oyunlarda. AC Origins oynamak isterken bir baktım etiketlerinde böyle şeyler var. Fazla mı? Fazlaysa oynamayacağım. Ama eğer birkaç dakikalık sahneyse umursamam pek oynarım. Oynayan arkadaşlar cevap versin.