Laptopumu 2 yıldır kullanıyorum ve en başından beri her şeyiyle çok mutluydum; fakat son 2 haftadır inanılmaz derecede sıcak çalıştığını fark ettim. Hatta o kadar sıcak üflüyor ki sağ elimle fareyi tutarken gelen sıcak havadan dolayı bazen elimi çekmek zorunda kalıyorum. Hiçbir şekilde fan bakımı vs. yapmadım, sıvı metal değişiyor mu onu da bilmiyorum. Ne yapmam gerekir?
Laptopumu 2 yıldır kullanıyorum ve en başından beri her şeyiyle çok mutluydum; fakat son 2 haftadır inanılmaz derecede sıcak çalıştığını fark ettim. Hatta o kadar sıcak üflüyor ki sağ elimle fareyi tutarken gelen sıcak havadan dolayı bazen elimi çekmek zorunda kalıyorum. Hiçbir şekilde fan bakımı vs. yapmadım, sıvı metal değişiyor mu onu da bilmiyorum. Ne yapmam gerekir?
15-20 dakikalık hafif kullanım için bunlar biraz yüksek değerler. Özellikle işlemcinin 77 derece olması ve fanların sürekli çalışması normal sayılmaz. Dediğim gibi güzel bir bakım yapılırsa cihaz rahatlar. Zaten dediğinize göre bakım yapmamışsınız. Bakımdan sonra bir de eğer kullanmıyorsanız bir laptop stantı alırsanız sıcaklıklarınız hissedilir derecelerde düşecektir.