Arkadaşlar merhaba.
Üniversitem için aylık 600 TL'ye Adobe Creative Cloud öğrenci planı kullanıyordum. Ancak bu ay okul kapandığı için karta para atmamıştım. Ayın 3'ü faturalandırma tarihi olduğu için Adobe ödeme almayı denedi fakat bakiye yetersizliğinden dolayı çekemedi. Ben de bu süreçte aboneliği iptal etmedim.
Bugün (ayın 22'sinde) kartıma para gelince sistem direkt 600 TL'yi çekti. Fakat uygulamaya girdiğimde hâlâ "ödeme sorunu" gözüküyor ve benden kart bilgilerimi güncellememi istiyor. Yeni kart girersem muhtemelen tekrar 600 TL çekecek.
Bu durumda ne yapmalıyım? En azından üyeliği iptal edeyim daha fazla uğraşmayayım dedim; ancak yıllık taahhütlü plan olduğu için hem benden çektikleri ama sistemde çekilmemiş gibi gözüken o 600 TL'yi, hem de üstüne 800 TL cayma bedeli (erken iptal ücreti) istiyorlar. Ne yapmam lazım, kafam çok karıştı. Yardımcı olursanız sevinirim.