Arkadaşlar, BIOS'tan Secure Boot'u devreye alınca yani Windows UEFI yapıp kaydediyorum ve açılışta siyah ekran olup BIOS'a atıyor. Format işleminde de aynı; 5 gündür uğraşıyorum saatlerdir ama yok. CMOS sıfırlama, Media Creation Tool, Rufus, yeni SSD denedim, disk GPT, flash'ı da doğru biçimlendirdim ama olmuyor.
Hatta başka PC'nin SSD'sini takınca çalışıyor, içinde Windows yüklü ama kendi PC'min SSD'sini başka PC'de çalıştıramıyorum. Gene aynı hatalar ya da başka PC'ye format atan flash benim PC'ye atmıyor. Yeni SSD de aynı. Bu arada PC'm OEM, bu yüzden olabilir mi? Ne yapabilirim?