Merhaba arkadaşlar. ASUS VG27VQ monitörde görüntü ayarlarını bir türlü istediğim gibi yapamıyorum.
Mesela yazılar kayarken bozuluyor. Görüntü kalitesi sanki gözüm bozukmuş gibi hissettiriyor. Bu monitörü kullanan arkadaşlar varsa bana yardımcı olabilir mi?
Teşekkürler.