wallywestr

Uzman
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
618
Beğeniler
124
Bu 2 mouse arasındayım. A9 Plus daha çok kişi tarafından kullanılıyor ve çok tavsiye ediliyor, bu yönden artısı var. Aula ise Amazon'da satılıyor ve orası bir sorunda Amazon sorunu Wraith'e göre daha rahat çözer diye düşünüyorum, daha çok güven veriyor. Siz ne tercih ederdiniz?

A9 Plus: Aula:
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hocam Aula'nın bariz şekilde önde olan özellikleri olsa tamam diyeceğim ama fiyatları da aynıyken bence çoğunluğun kullandığı, önerdiği A9 Plus alınsa daha mantıklı olur.

VXE R1'de kullanılan MCU var sanırım Aula'da. Sensör olarak A9 ile aynılar ve A9 batarya olarak önde. Kaplama olarak benzer olduklarını düşünüyorum, Aula'yı deneyimlemedim.

A9 Plus ile ilgili sorunuz olursa yanıtlayabilirim, halihazırda kullanıyorum.
 
Hocam Aula'nın bariz şekilde önde olan özellikleri olsa tamam diyeceğim ama fiyatları da aynıyken bence çoğunluğun kullandığı, önerdiği A9 Plus alınsa daha mantıklı olur.

VXE R1'de kullanılan MCU var sanırım Aula'da. Sensör olarak A9 ile aynılar ve A9 batarya olarak önde. Kaplama olarak benzer olduklarını düşünüyorum, Aula'yı deneyimlemedim.

A9 Plus ile ilgili sorunuz olursa yanıtlayabilirim, halihazırda kullanıyorum.
hiç takılma sorunu yaşadınız mı? bazıları mcu biraz sıkıntı diyordu. ve pili ortalama ne kadar gidiyor? ayrıca dediğiniz mantıklı sadece amazon güvencesi wraith'e göre daha garanti gibi geldi
 
hiç takılma sorunu yaşadınız mı? bazıları mcu biraz sıkıntı diyordu. ve pili ortalama ne kadar gidiyor? ayrıca dediğiniz mantıklı sadece amazon güvencesi wraith'e göre daha garanti gibi geldi
Hocam ben Wraith'ten almadım. İade konusunda sorun çıkartıyorlar ama duyduğuma göre bir arıza durumunda yardımcı oluyorlar.

30 Ağustos akşamı kullanmaya başladım, geldiğinde %80 şarjı vardı. %50 civarına düştüğünde 1-2 saat şarj ettim, çıkarttığımda %85'di yanlış hatırlamıyorsam. Şu anda %50 gösteriyor uygulamada, aldığımdan beri bir kere şarja taktım onda da %50 bile şarj etmedim yani. Bilgisayar günde ortalama 8 saat açık kalıyor.

Takılmayla ilgili bir sorun hiç yaşamadım. Dongle, kasanın arkasında anakarta takılı, fareye 1 metre mesafe bile yok. Günde 2 saat kadar CS2 oynuyorum, günlük işlerde hissetmesem bile oyunda hissederdim.

Sevmediğim iki şey var, birisi pek önemli değil. Uygulamasında şarj 5'in katları olarak gözüküyor, küsüratını göremiyoruz. Bu pek önem arz etmiyor tabii. Kutunun içinden çıkan grip tape'ler rezalet plastik kokuyor. Elimi düzenli yıkayan, yemek yerken fareyi kullanmayan birisiyim ve elim de çok terlemez ama yine de 3 günde renk atması oldu. Renk atması diyorum çünkü beyaz grip tape üzerinde kararma değil, parmaklarımın denk geldiği yerlerde kırmızımsı lekeler ortaya çıktı. Fare elinizden kaymıyorsa görünüş olsun diye kullanmanızı tavsiye etmem.
 
Hocam ben Wraith'ten almadım. İade konusunda sorun çıkartıyorlar ama duyduğuma göre bir arıza durumunda yardımcı oluyorlar.

30 Ağustos akşamı kullanmaya başladım, geldiğinde %80 şarjı vardı. %50 civarına düştüğünde 1-2 saat şarj ettim, çıkarttığımda %85'di yanlış hatırlamıyorsam. Şu anda %50 gösteriyor uygulamada, aldığımdan beri bir kere şarja taktım onda da %50 bile şarj etmedim yani. Bilgisayar günde ortalama 8 saat açık kalıyor.

Takılmayla ilgili bir sorun hiç yaşamadım. Dongle, kasanın arkasında anakarta takılı, fareye 1 metre mesafe bile yok. Günde 2 saat kadar CS2 oynuyorum, günlük işlerde hissetmesem bile oyunda hissederdim.

Sevmediğim iki şey var, birisi pek önemli değil. Uygulamasında şarj 5'in katları olarak gözüküyor, küsüratını göremiyoruz. Bu pek önem arz etmiyor tabii. Kutunun içinden çıkan grip tape'ler rezalet plastik kokuyor. Elimi düzenli yıkayan, yemek yerken fareyi kullanmayan birisiyim ve elim de çok terlemez ama yine de 3 günde renk atması oldu. Renk atması diyorum çünkü beyaz grip tape üzerinde kararma değil, parmaklarımın denk geldiği yerlerde kırmızımsı lekeler ortaya çıktı. Fare elinizden kaymıyorsa görünüş olsun diye kullanmanızı tavsiye etmem.
Siz nereden aldınız peki?
 
İndirimim vardı o yüzden Trendyoldan almıştım hocam. Meyer Gaming adlı satıcıdan aldım, kendi siteleri de var ama Plus modeli stokta kalmamış sanırım.