Kasım ayına kadar 10.000 TL biriktireceğim. Bu yüzden günlük 100-200 TL civarında para ayırmayı düşünüyorum. Aklıma günlük kazanç sağlayan hesaplar geldi. Bunlar gerçekten işe yarıyor mu, yoksa çok da fark etmiyor mu?
Enpara ve Ziraat kullanıyorum. Enpara'da hem Birikim Hesabı hem de Vadeli Hesap var. Sizce hangisini tercih etmeliyim?
Ben Getirfinans kullanıyorum. En son %15 stopajı vardı. Onun dışında yatırma limiti var mıydı hatırlamıyorum. En yüksek vadeyi bu saydıklarınızdan hangisi veriyorsa onu kullanın.
Ben Getirfinans kullanıyorum. En son %15 stopajı vardı. Onun dışında yatırma limiti var mıydı hatırlamıyorum. En yüksek vadeyi bu saydıklarınızdan hangisi veriyorsa onu kullanın.
TL biriktireceksen kısa vadede günlük vadeli iyidir. Uzun vadeli düşünüyorsan direkt TL olarak biriktirme. Döviz veya altın olarak değerlendir. Ben günlük vadeli için ing kullanıyorum. İşimi görüyor.