Avrupa’nın zirve organizasyonuna 12-13 sezonundan sonra tekrardan adım atıyoruz. Özlemişiz o kutsal Devotion sesini.
Resmi açıklama yapıldı Euroleague tarafından. Dusan-Nedim Yücel ikilisinin önünde saygıyla eğiliyoruz.
Kaymaktan ziyade buranın yönetim şekli çok net, kendi yağında kavruluyor takım. Rahmi dedem şimdi ateşler Beko sponsorluğuyla 30 milyonu bakarız dalgasına. Dedem her sene keyif bağışı atıyor takıma sağ olsun.
Dotson Berk Morgan ve 12-13 transfer yapılır muhtemelen. Furkan Şehmus Metecan üçlüsü gelecek sanırım. Yabancılar nasıl olacak orası önemli. Benim gönlüm hâla Ousmane Diop/McCormack gibi psikopat bi’ pota altından yana. Birisi öküz gibi fizikli ve kullanabiliyor. Birisi atletizm canavarı, tam böyle moral bozacak cinsten.