Çözüldü Bilgisayar açılırken monitörün sol üstünde tire işareti beliriyor

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

demjr

Uzman
Katılım
5 Temmuz 2025
Mesajlar
1.071
Beğeniler
410
Normalde böyle olmuyordu ama yeniden başlatınca birden sol üstte beyaz tire çizgi belirdi ve 2-3 dakika sonra Gigabyte yazısı geldi. Gigabyte yazısı geldiği zaman 3-4 dakika bekletip Windows'a atıyor. Sıkıntı şu; kulaklık ve mikrofon yok gibi bir şey.
 
Fast Boot (bazı kartlarda Quiet Boot olarak geçer) açık mı?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bakıyorum.


Hocam bende Kingston Renegade ve Kioxia Exceria Pro var. Windows Kingston Renegade'te kurulu ama sadece Kioxia çıkıyor select boot device kısmında.

Enter setup ve Kioxia Exceria çıkıyor sadece.
Kingston Windows Boot Manager olarak çıkar.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…