Normalde böyle olmuyordu ama yeniden başlatınca birden sol üstte beyaz tire çizgi belirdi ve 2-3 dakika sonra Gigabyte yazısı geldi. Gigabyte yazısı geldiği zaman 3-4 dakika bekletip Windows'a atıyor. Sıkıntı şu; kulaklık ve mikrofon yok gibi bir şey.
Normalde böyle olmuyordu ama yeniden başlatınca birden sol üstte beyaz tire çizgi belirdi ve 2-3 dakika sonra Gigabyte yazısı geldi. Gigabyte yazısı geldiği zaman 3-4 dakika bekletip Windows'a atıyor. Sıkıntı şu kulaklık ve mikrofon yok gibi bir şey.