Uzun zamandır radarımda olan bir kasa. Beyazını kullandım fakat küçük geldiği için abisi enzo meshe geçtim. Max 29-30 cm civarı ekran kartı desteği var. Küçük kompakt ve ARGB kasa arayanlar tercih edebilir. Nays ile daha da düşer.
Fanlari neredeyde hava uflemiyor diyebilecegim kadar gucsuz ve ic hacmi dar. Bu kasa yerine ciddiyim GameBooster gibi markalarin fason kasalarini almak daha mantikli. Hic degilse daha genis ic hacim ve daha iyi hava akisi elde edersiniz.
Enso Mesh'i 1100 TL'ye gordukten sonra 1600 TL'lik fiyat bu kasa icin oldukca itici geliyor.