Ben siteyi hesap olmadan kullanıyorum, bana gayet yeterli geliyor. Hesap olunca yorum ekleme ve izlediğiniz bölümleri işaretleme dışında büyük bir artısı var mı, bilgim yok. Bence sorun olmaz ama çok tereddüt ediyorsanız boş mailiniz varsa onunla kayıt olabilirsiniz.
Ben siteyi hesap olmadan kullanıyorum, bana gayet yeterli geliyor. Hesap olunca yorum ekleme ve izlediğiniz bölümleri işaretleme dışında büyük bir artısı var mı, bilgim yok. Bence sorun olmaz ama çok tereddüt ediyorsanız boş mailiniz varsa onunla kayıt olabilirsiniz.
Ben uzun süredir o siteyi kullanıyorum bir sıkıntı olmadı. AdGuard kullandığım için reklam da yok. Siz AdGuard gibi eklentilere güvenmezseniz Opera'da indirebilirsiniz. Kendi reklam engelleyicisi aynı işi görüyor. Eskiden Türkanime'den izlerdim ama Türkanime yeni bölüm çıkarmada çok yavaşladı. Artık şu an güncel bölümlerde Diziwatch veya Tranimeizle iyi bence ama eski anime arşivi olarak Türkanime hala iyi.
Güvenli. Ben de uzun zamandır oradan izliyorum. Arada IDM yardımı ile anime de indiriyorum. Maksimum çıkan şey bahis reklamları, onlara da "geç" dediğiniz sürece sorun olmuyor.