Elektronik Eğitim indirimi ile S25 Ultra 256 GB | 68.347 TL

Apple fanboyuyum ama Samsung'cuları bazen kıskanıyorum. Biz gidiyoruz iPhone için 70-80-100 bin TL paralar ödüyoruz base modeller için ama adamlar en baba cihazlarını 65 bin TL'ye alıyor. Fiyatlar farazi ama olayı anlatmak istedim sadece.
 

Bir şeyin fanboyu olmaya gerek yok. Genel bana kalırsa telefona +50k ödemek biraz saçmalık kalıyor. Ama 50k altı doğru düzgün Apple modelide yok
 
Bir şeyin fanboyu olmaya gerek yok. Genel bana kalırsa telefona +50k ödemek biraz saçmalık kalıyor. Ama 50k altı doğru düzgün Apple modelide yok

Fanboyundan kastım Apple markası dışında bir cihaz kullanamıyorum. Bir ara S24 Ultra aldım ve bana göre değildi ama başkasına göre de çok çok iyi geliyordu. Bilmiyorum, bana göre üretilmiş gibi; iPhone veya Apple ekosistemi ondan bahsettim. Mesela Huawei Watch cihazım var ama çok mu memnunum? Hayır, çünkü kusursuz çalışmıyor. iPhone'umla Apple Watch alacağım yakında ve bu çok maliyetli, maalesef.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…