Apple fanboyuyum ama Samsung'cuları bazen kıskanıyorum. Biz gidiyoruz iPhone için 70-80-100 bin TL paralar ödüyoruz base modeller için ama adamlar en baba cihazlarını 65 bin TL'ye alıyor. Fiyatlar farazi ama olayı anlatmak istedim sadece.
Apple fanboyuyum ama Samsung'cuları bazen kıskanıyorum. Biz gidiyoruz iPhone için 70-80-100 bin TL paralar ödüyoruz base modeller için ama adamlar en baba cihazlarını 65 bin TL'ye alıyor. Fiyatlar farazi ama olayı anlatmak istedim sadece.
Fanboyundan kastım Apple markası dışında bir cihaz kullanamıyorum. Bir ara S24 Ultra aldım ve bana göre değildi ama başkasına göre de çok çok iyi geliyordu. Bilmiyorum, bana göre üretilmiş gibi; iPhone veya Apple ekosistemi ondan bahsettim. Mesela Huawei Watch cihazım var ama çok mu memnunum? Hayır, çünkü kusursuz çalışmıyor. iPhone'umla Apple Watch alacağım yakında ve bu çok maliyetli, maalesef.