Arkadaşlar, bunu sırf gizlilik açısından değil, güvenlik açısından soruyorum. Bazen sokakta kendini bilmez ve karşısındakine zarar vermekten çekinmeyen insanlar var. Kayıt altına alındıklarında da daha da saldırgan olabiliyorlar. Geçmişte yaşadığım bir olay aklıma geldi; orada keşke videoya alsaydım dedim ama şahıs videoya aldığımı fark etse, delik deşik edeceği için böyle bir şeyi yapmamın da pek imkanı olmayacaktı. Acaba böyle durumlar için kayıt tuşuna bastığımızda kayıt alan ama ekranda kayıt alınan yeri göstermeyen bir program var mı?