Açıkçası şu an Euroleague'deki oynanış stilini daha çok beğeniyorum. Hem de tuttuğum takımım da orada oynadığı için daha şevkle takip ediyorum
NBA normal sezon şov gibi, seyir zevki vermiyor. Playoff dışı izlemiyorum bile artık. Playoff'larda izlemesi çok zevkl. Onun dışında savunma işi çok bayık. Euroleague'de kıran kırana mücadele daha fazla. Euroleague'de de F4 mantığı saçma geliyor ama yine de tercihim EL.