Herkese selam,
Zotac RTX 5080 Solid Core OC modelini kullanıyorum. İlk kurulumda Firestorm programı kurulmuştu. Sanırım iki programı aynı anda yükleyince çakışmalar olabiliyormuş.
Firestorm ve Afterburner arasındaki farklar ne oluyor? Olası bir Afterburner'a geçiş için Firestorm'u nasıl kaldırmalıyım?
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim, birçok forumda okudum ancak genelde eski konularda kalmış.
@Yakuza hocam bu konuyu sizden iyi bilen birisi yok sanırım, yardımcı olabilir misiniz?