Direkt sıfır hatlarda da normalde tercih etmem ama Vodafone en iyisi gibi duruyor :/
Ama eski bir hattınız var ise kampanyadan ziyade, her sene operatör değiştirmek en mantıklısı. Ben 1998'den beri Turkcell kullanıyordum ama 2 sene önce artan fiyatlardan bunalıp firma değiştirdim. 800 TL'den 300 TL'ye düşürttüm ve her sene operatör değiştirerek ücreti en düşükte tutmaya çalışıyorum.
Operatörler nedense eski kullanıcıları kendilerinde kalması için iyi kampanyalar yapmaktansa, yerine fiyatı yükseltip, operatör değiştirmeye yöneltiyor saçma şekilde.