Merhaba, sizce Forza Horizon 6 nasıl olmuş? Bence serinin en iyi oyunlarından biri hatta 5'ten kesinlikle daha iyi. Çok oyunculu haritalar için bir şey söyleyemeyeceğim ama tek oyunculu olarak diğer Horizon oyunlarına göre daha çok sarıyor. Teması da diğer oyunlara göre daha iyi. Tek sıkıntısı biraz pahalı.
Merhaba, sizce Forza Horizon 6 nasıl olmuş? Bence serinin en iyi oyunlarından biri hatta 5'ten kesinlikle daha iyi. Çok oyunculu haritalar için bir şey söyleyemeyeceğim ama tek oyunculu olarak diğer Horizon oyunlarına göre daha çok sarıyor. Teması da diğer oyunlara göre daha iyi. Tek sıkıntısı biraz pahalı.
Harita güzel. Modifikasyon rezalet. Araçlar klasik. Mesela neden bilindik markalarda az araç varken HyperSport olarak adlandırılan araçlarda yüzlerce model var? Ben belki de 508, Insignia, Sportage, Tucson, Cady, Passat gibi araçlar kullanmak istiyorum? Ne yapayım 300 400 basan Bugattiyi?
Harita güzel. Modifikasyon rezalet. Araçlar klasik. Mesela neden bilindik markalarda az araç varken HyperSport olarak adlandırılan araçlarda yüzlerce model var? Ben belki de 508, Insignia, Sportage, Tucson, Cady, Passat gibi araçlar kullanmak istiyorum? Ne yapayım 300 400 basan Bugattiyi?
Harita güzel. Modifikasyon rezalet. Araçlar klasik. Mesela neden bilindik markalarda az araç varken HyperSport olarak adlandırılan araçlarda yüzlerce model var? Ben belki de 508, Insignia, Sportage, Tucson, Cady, Passat gibi araçlar kullanmak istiyorum? Ne yapayım 300 400 basan Bugatti'yi?