Forza Horizon 6 sizce nasıl?

YASEDEM

Deneyimli
Katılım
15 Ağustos 2025
Mesajlar
837
Makaleler
1
Çözümler
8
Beğeniler
676
Yer
New York
Merhaba, sizce Forza Horizon 6 nasıl olmuş? Bence serinin en iyi oyunlarından biri hatta 5'ten kesinlikle daha iyi. Çok oyunculu haritalar için bir şey söyleyemeyeceğim ama tek oyunculu olarak diğer Horizon oyunlarına göre daha çok sarıyor. Teması da diğer oyunlara göre daha iyi. Tek sıkıntısı biraz pahalı.
 
Süper bence. Bir kaç gün önce aldım on numara oyun yapmışlar.
 

Digee serilere göre iyi. Fakat abartılacak yanı yok.
 
Harita güzel. Modifikasyon rezalet. Araçlar klasik. Mesela neden bilindik markalarda az araç varken HyperSport olarak adlandırılan araçlarda yüzlerce model var? Ben belki de 508, Insignia, Sportage, Tucson, Cady, Passat gibi araçlar kullanmak istiyorum? Ne yapayım 300 400 basan Bugattiyi?
 
Hani temelde yarış oyunu ya. Ondan dolayı olabilir.
 
Forza Horizon 2'nin Japonya DLC'si. Tek değişiklik menünün yeşil ve kristal sembollü, metin arka planlarının ise neon yeşil olması. Adamlar uğraşmış.
 

Böyle 1.4 egea olsa TR de çok tutardı.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…