Fusion Blaze hazır sistem alınır mı?

efe1649

Gelişen
Katılım
1 Haziran 2026
Mesajlar
18
Beğeniler
2
Merhaba arkadaşlar,

Bilgisayar topluyorum, İncehesap'ta bir sistem topladım. Sizin de önerilerinizi almak istiyorum. Yan parçaları da topladım, onları da atıyorum. Başka daha iyi olacak parçalar varsa, fikirlerinizi bekliyorum. Bence çok güzel bir fiyat-performans topladım, memnunum şu anlık.















 
Alınır kasa ama SSD'yi değiştirmeni öneririm. Daha hızlı 4x4 bir şey alabilirsin. Bir de sıvı soğutma ekle ama dandik olmasın. Anakartı belki B850 yapabilirsin ama gerek var mı anakart yükseltmesine bilmiyorum.

CS ya da Valo için kurduğun kesin sistemi klavye manyetik switch al, tavsiyem çok daha sağlam. One tap atarsın. Monitörü OLED alacaksan bir şey demem ama rekabetçi için aynı paraya 500 Hz bile bulursun. kulaklık herkesin beğendiği bişey ama kablosuz al derim mutfağa su içmeye dahi giderken rahat hissedersin
 
Neden 4K monitor tercih etmiyorsunuz?
Bu monitörü önerdiler 4 k monitör önerin varsa bakabilirim birde Ips monitör önerdiler oda kafama yattı ilahi oled olmasına gerek yok oled ekranları kötülediler biraz bana bozulabilir diye birde şu monitör kafama yattı
 

Dosya Ekleri

  • IMG_0946.webp
    322,5 KB · Görüntüleme: 6
4 k 300 hz bulursun gibi bende araştırayım senin için biraz ama tuf dan uzak dur eski nesil tuf dan çünkü garantisi olsun iade değişim sorunları yaşayan baya bir insan var ben monitör alırken baya bir araştımıştım
 
Toplam bütçeyi 180K baz alarak toplayacağım. Ekipman tarafı için 15K bütçe ayıracağım.
Öncelikle monitör olarak G60SF mantıklı olur, biraz düzelim derseniz MO27Q3 modeli de mantıklı olur. 30-35K tutuyor burası.
9800x3D 22K
X870 A Elite 14.4K
Viper Venom 2x16 şeklinde 23K
Palit 5080 Gaming Pro 70K
KC3000 1TB 9K
Arctic LF III Pro 360mm 5.5K
Vento VG4206FSA 5.6K
Enermax Revolution III 1000W 5.7K
148K civarı tutması lazım burası.
Ekipmanlar için önermeden evvel,
Klavye için boyut tercihiniz nedir?
Mouse için tutuş şekli ve el boyutunuz nedir?
Mousepad için boyut tercihi ve hız tercihiniz nedir?
 
Ssd yi zaten zorunluluktan 1 tb ekledim ekstra ssd alıcam sıvı soğutma lian li 360 mm ekledim lalitwliymiş araştırdım anakart en kalitelisi buydu diğerleri dandikti buda herhalde idara eder klavye için önerdiğin bir marka model varsa atabilirsin monitörde oled olarak bunu önerdiler ama içime çok yatmadı oled kolay bozulabiliyormuş ıps te olur önerdiğin bir monitör varsa onada bakmak isterim bu monitörü önerdiler birde kafama yattı senin önerdiğin monitör varsa onuda atarsan bakarım
 

Dosya Ekleri

  • IMG_0946.webp
    322,5 KB · Görüntüleme: 5

Kanka, çok iyi bir şey buldum. Arkadaş, çok memnun benim arkda da Samsung Odyssey var. Monitör olarak bunu bir incele, yorumları, sıkıntıları falan. cs de oynarsın rekabetçi film de izlersin opsiyonel kullanım için çok amaçlı bende 30k civarı bütçem olsa bunu alırdım muhtemelen
 
Mause için seçtim atıyorum bu modelli çok beğeniyorum buna benzer varsa olur mousepad klavye ve mause alacak büyük olsun kaplasın hızı fark etmez klavyede 75 ve tkl ikiside olur

Bu monitörü bir arkadaşta az önce önermişti biraz inceleyim özellikleri çok iyi
 

Dosya Ekleri

  • IMG_0928.webp
    546 KB · Görüntüleme: 6
ssd de ikinci kullanacak olsanda iyi bi hızda bişey al da diğer ssd hızı arasında problem çıkmasın. ama anakart çok profesyonel değil ise 2. ssd yi eklemeyi kimse tavsiye etmez veri yolunu böler en alttaki gibi ssd belirtmemişim ama düzelteyim.
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2026-06-22 221552.webp
    70,2 KB · Görüntüleme: 5
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…