GTA 6’nın fiyatları açıklandı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kyosuke00
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 46
  • Görüntüleme Görüntüleme 848
  • Etiketler Etiketler
    gta gta 6
Bence 100 dolar gerçekten çok yüksek bir fiyat, oyunlar artık eğlenceden çok lüks tüketim ürününe dönüşmeye başladı.
 
Fiyat çokta abartı değilmiş, PS4’e sahip olduğum için maalesef oynamayacağım. Zaten GTA evrenini sevmeme rağmen Vice City şehrini sevmediğim için çok oynamaya hevesimde yok, mesela oyun Liberty City’de geçseydi ve Nico bellic ile ilgili göndermeler olsaydı koşa koşa PS5 Pro alırdım oynamak için.

Artık GTA 7 Liberty City’de geçer umarım.
 
Son düzenleme:
PC sahiplerinin kafasında deli sorular, PC fiyatı ne olacak bir kontrol ettim GTA 5 PS çıkışı yapıldığında PC fiyatı belli değilmiş ve GTA 5 gibi 1 yıl sonra çıkar ise PC fiyatı belki dolar olarak aynı olur ama kur bazında biz ne öderiz bilemedim
 
Son düzenleme:
Bu oyunun yüksek fiyata satılmasına gerek yok zaten. Asıl parayı Multiplayer'da yıllar içinde satacakları hizmetlerden ve kozmetiklerden kazanacaklar. Kutulu versiyonunun geç çıkacak olması ve içinde sadece kod olacak olması ise re-za-let.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…