i5 7500F Uzman Katılım 9 Temmuz 2025 Mesajlar 908 Çözümler 3 Beğeniler 362 Bugün 12:56 #1 Merhaba, Hayatımda hiçbir GTA oyunu oynamadım ve gameplay videosunu dahi izlemedim. GTA serisini oynamaya nereden başlamalıyım ve hangi oyunları oynamalıyım? Kütüphanemde olan oyunlar bunlar, çok önceden satın almıştım ama oynamamıştım. Bir de Epic Games'te GTA 5 var. Sanırım bu görseldeki oyunlar artık Steam üzerinde satılmıyor; bu oyunları indirip oynayabilir miyim acaba?
Merhaba, Hayatımda hiçbir GTA oyunu oynamadım ve gameplay videosunu dahi izlemedim. GTA serisini oynamaya nereden başlamalıyım ve hangi oyunları oynamalıyım? Kütüphanemde olan oyunlar bunlar, çok önceden satın almıştım ama oynamamıştım. Bir de Epic Games'te GTA 5 var. Sanırım bu görseldeki oyunlar artık Steam üzerinde satılmıyor; bu oyunları indirip oynayabilir miyim acaba?
Yusuf Kerem Yetkin Katılım 11 Ocak 2024 Mesajlar 574 Makaleler 2 Çözümler 7 Beğeniler 664 Yer Gonton,Grove Street Bugün 12:58 #2 Vice City, San Andreas, GTA 3, GTA 4,GTA 5 eğer tarihe göre oynamak istiyorsan.
Emir Moderasyon Üyesi Moderatör Kritik Müdahale Uzmanı Rapor Bitirici Katılım 29 Aralık 2023 Mesajlar 1.773 Makaleler 9 Çözümler 68 Beğeniler 3.423 Yer Mersin | Lefkoşa Bugün 12:58 #3 Öyle bir sırayla oynamana gerek yok. Hikâyeler birbiriyle bağlantılı değil, istersen çıkış sırasına göre istersen karışık. i5 7500F dedi: Sanırım bu görseldeki oyunlar artık Steam üzerinde satılmıyor; bu oyunları indirip oynayabilir miyim acaba? Genişletmek için tıkla... Evet oynayabilirsin.
Öyle bir sırayla oynamana gerek yok. Hikâyeler birbiriyle bağlantılı değil, istersen çıkış sırasına göre istersen karışık. i5 7500F dedi: Sanırım bu görseldeki oyunlar artık Steam üzerinde satılmıyor; bu oyunları indirip oynayabilir miyim acaba? Genişletmek için tıkla... Evet oynayabilirsin.
KS KS i5 7500F Uzman Katılım 9 Temmuz 2025 Mesajlar 908 Çözümler 3 Beğeniler 362 Bugün 13:00 #4 Yusuf Kerem dedi: Vice City, San Andreas, GTA 3, GTA 4,GTA 5 eğer tarihe göre oynamak istiyorsan. Genişletmek için tıkla... Emir dedi: Öyle bir sırayla oynamana gerek yok. Hikâyeler birbiriyle bağlantılı değil, istersen çıkış sırasına göre istersen karışık. Genişletmek için tıkla... Peki, eski oyunları oynamaya gerek var mı? Yani, Vice City, San Andreas gibi; çünkü grafikler çok çok kötü, günümüz için biraz garip duruyor.
Yusuf Kerem dedi: Vice City, San Andreas, GTA 3, GTA 4,GTA 5 eğer tarihe göre oynamak istiyorsan. Genişletmek için tıkla... Emir dedi: Öyle bir sırayla oynamana gerek yok. Hikâyeler birbiriyle bağlantılı değil, istersen çıkış sırasına göre istersen karışık. Genişletmek için tıkla... Peki, eski oyunları oynamaya gerek var mı? Yani, Vice City, San Andreas gibi; çünkü grafikler çok çok kötü, günümüz için biraz garip duruyor.
Yusuf Kerem Yetkin Katılım 11 Ocak 2024 Mesajlar 574 Makaleler 2 Çözümler 7 Beğeniler 664 Yer Gonton,Grove Street Bugün 13:00 #5 Emir dedi: Öyle bir sırayla oynamana gerek yok. Hikâyeler birbiriyle bağlantılı değil, istersen çıkış sırasına göre istersen karışık. Evet oynayabilirsin. Genişletmek için tıkla... Küçük bağlantılar var hocam ama oynayışa pek etki etmez. i5 7500F dedi: Peki, eski oyunları oynamaya gerek var mı? Yani, Vice City, San Andreas gibi; çünkü grafikler çok çok kötü, günümüz için biraz garip duruyor. Genişletmek için tıkla... İstersen oyna GTA 4 HD evrende olduğu için dediklerinle bağlantisi yok ondan gerisini oynayabilirsin.
Emir dedi: Öyle bir sırayla oynamana gerek yok. Hikâyeler birbiriyle bağlantılı değil, istersen çıkış sırasına göre istersen karışık. Evet oynayabilirsin. Genişletmek için tıkla... Küçük bağlantılar var hocam ama oynayışa pek etki etmez. i5 7500F dedi: Peki, eski oyunları oynamaya gerek var mı? Yani, Vice City, San Andreas gibi; çünkü grafikler çok çok kötü, günümüz için biraz garip duruyor. Genişletmek için tıkla... İstersen oyna GTA 4 HD evrende olduğu için dediklerinle bağlantisi yok ondan gerisini oynayabilirsin.
Emir Moderasyon Üyesi Moderatör Kritik Müdahale Uzmanı Rapor Bitirici Katılım 29 Aralık 2023 Mesajlar 1.773 Makaleler 9 Çözümler 68 Beğeniler 3.423 Yer Mersin | Lefkoşa Bugün 13:02 #6 i5 7500F dedi: Peki, eski oyunları oynamaya gerek var mı? Yani, Vice City, San Andreas gibi; çünkü grafikler çok çok kötü, günümüz için biraz garip duruyor. Genişletmek için tıkla... Evet oyna. Özellikle Vice City güzel oyundur, günümüzde de oynanabilir aslında grafiği o kadar kötü denemez bence. Yusuf Kerem dedi: Küçük bağlantılar var hocam ama oynayışa pek etki etmez. Genişletmek için tıkla... Etki edecek bir durum olmadığı için sorun yaratmaz.
i5 7500F dedi: Peki, eski oyunları oynamaya gerek var mı? Yani, Vice City, San Andreas gibi; çünkü grafikler çok çok kötü, günümüz için biraz garip duruyor. Genişletmek için tıkla... Evet oyna. Özellikle Vice City güzel oyundur, günümüzde de oynanabilir aslında grafiği o kadar kötü denemez bence. Yusuf Kerem dedi: Küçük bağlantılar var hocam ama oynayışa pek etki etmez. Genişletmek için tıkla... Etki edecek bir durum olmadığı için sorun yaratmaz.
KS KS i5 7500F Uzman Katılım 9 Temmuz 2025 Mesajlar 908 Çözümler 3 Beğeniler 362 Bugün 13:04 #7 @Yusuf Kerem, @Emir, hocam peki önerebileceğiniz yama var mı? En bilindik gtatr.com sanırım ama yamaları güvenli midir?
@Yusuf Kerem, @Emir, hocam peki önerebileceğiniz yama var mı? En bilindik gtatr.com sanırım ama yamaları güvenli midir?
Bruhistan Başarılı Katılım 30 Aralık 2024 Mesajlar 1.132 Çözümler 1 Beğeniler 1.114 Bugün 13:05 #8 i5 7500F dedi: En bilindik gtatr.com sanırım ama yamaları güvenli midir? Genişletmek için tıkla... Evet yamaları güvenlidir.
i5 7500F dedi: En bilindik gtatr.com sanırım ama yamaları güvenli midir? Genişletmek için tıkla... Evet yamaları güvenlidir.
Akif Üstün İlk 1.000! Katılım 17 Aralık 2023 Mesajlar 3.105 Çözümler 8 Beğeniler 2.472 Bugün 13:10 #9 Orijinalleri oynamaktansa direkt Definitive Edition oyna derim GTA 3, VC ve SA için. Sonra da 4 ve 5 işte.
Orijinalleri oynamaktansa direkt Definitive Edition oyna derim GTA 3, VC ve SA için. Sonra da 4 ve 5 işte.
S SonicWave Çalışkan Katılım 22 Şubat 2026 Mesajlar 12 Beğeniler 5 Bugün 13:11 #10 Sırasıyla. 3 VC SA 4 5