GTA San Andreas'ın Steam versiyonu bozuk.
Bu oyunu zamanında geliştirirlerken dönemin konsol teknolojisine göre geliştirmişler. Oyun, varsayılan olarak oynandığı zaman mekana girerken veya ayrılırken çökme, siyah ekran problemleri, 30 FPS sınırı gibi çeşitli sıkıntılar mevcut.
Hepsini çözen bir mod paketi vardı da şimdi adını unuttum. Biraz araştırırsan bulursun. Oyunu oynmadan önce bu mod paketini mutlaka kur.
Onun dışında Definive Edition'a kesinlikle bulaşma. Forumda küfür yasak olduğu için maalesef bu kadar uyarabiliyorum.