GTA 6 konusunda beklentileri iyi ayarlamak gerektiğini düşünüyorum. Son gördüklerimden sonra şunu rahatlıkla söyleyebilirim: Bu oyun, oyun sektörünü baştan aşağı yeniden tanımlamayacak ya da "Amerika'yı yeniden keşfetmeyecek". Evet, yapay zekâ ve yaşayan şehir hissi konusunda çıtayı oldukça yükselteceklerine inanıyorum. Ancak bu kadar yoğun detay seviyesi ve ağır animasyon sistemlerinin yanında çok fazla yeni ve eğlenceli mekanik eklemek de kolay iş değil.
Benim beklentim, GTA 6'nın serinin geçmişte en iyi yaptığı şeyleri bir araya getirip onların üzerine çıkması yönünde. San Andreas'ın sunduğu özgürlük ve içerik çeşitliliğini daha ileri taşımasını, fizik sistemi açısından GTA IV'ün üzerine koymasını, görev sunumu ve grafik kalitesi konusunda da GTA V'i geride bırakmasını bekliyorum. Hikâye tarafında da Rockstar'ın iyi bir hikaye yazacağına inanıyorum.
Tabii Vice City'i de unutmamak lazım. Sonuçta bu oyun, günümüz Vice City'si yani modern Miami atmosferinde geçiyor. Bu atmosferi son derece başarılı şekilde yansıtacaklarına dair hiç şüphem yok. Okyanuslar, su altı dünyası, doğadaki canlı yaşamı falan bayağı gerçekçi duruyor gösterdikleri fragmanlarda. Oyunun sadece şehir tarafı değil, doğa kısmı da gerçekten yaşayan bir dünya hissi verecek gibi. Köpek balığı veya balina avlama görevi falan olursa oyunda efsane olur.
Ayrıca çatışma mekaniklerinin GTA V'teki kadar basit ve sıradan olacağını sanmıyorum.
Muhtemelen silahların ağırlığını, geri tepmelerini ve birbirlerinden farklı hissettirmelerini daha fazla deneyimleyeceğiz. Umarım Rockstar çatışma mekaniklerinin üzerine iyi çalışmıştır. Araba sürmesi zaten keyifli olacak oyunda, bunu biliyoruz. Rockstar sürüş mekaniklerini çok iyi yapıyor. Umarım bu oyunda çatışma mekaniklerinin de hakkını verirler.