GTA VI'dan neler bekliyorsunuz?

RockyHighway79

Üstün
Katılım
23 Nisan 2024
Mesajlar
1.368
Çözümler
4
Beğeniler
1.409
GTA 6 konusunda beklentileri iyi ayarlamak gerektiğini düşünüyorum. Son gördüklerimden sonra şunu rahatlıkla söyleyebilirim: Bu oyun, oyun sektörünü baştan aşağı yeniden tanımlamayacak ya da "Amerika'yı yeniden keşfetmeyecek". Evet, yapay zeka ve yaşayan şehir hissi konusunda çıtayı oldukça yükselteceklerine inanıyorum. Ancak bu kadar yoğun detay seviyesi ve ağır animasyon sistemlerinin yanında çok fazla yeni ve eğlenceli mekanik eklemek de kolay iş değil.

Benim beklentim, GTA 6'nın serinin geçmişte en iyi yaptığı şeyleri bir araya getirip onların üzerine çıkması yönünde. San Andreas'ın sunduğu özgürlük ve içerik çeşitliliğini daha ileri taşımasını, fizik sistemi açısından GTA IV'ün üzerine koymasını, görev sunumu ve grafik kalitesi konusunda da GTA V'i geride bırakmasını bekliyorum. Hikâye tarafında da Rockstar'ın iyi bir hikaye yazacağına inanıyorum.

Tabii Vice City'i de unutmamak lazım. Sonuçta bu oyun, günümüz Vice City’si yani modern Miami atmosferinde geçiyor. Bu atmosferi son derece başarılı şekilde yansıtacaklarına dair hiç şüphem yok. Okyanuslar, su altı dünyası, doğadaki canlı yaşamı falan bayağı gerçekçi duruyor gösterdikleri fragmanlarda. Oyunun sadece şehir tarafı değil, doğa kısmı da gerçekten yaşayan bir dünya hissi verecek gibi. Köpekbalığı veya balina avlama görevi falan olursa oyunda efsane olur.

Ayrıca çatışma mekaniklerinin GTA V'teki kadar basit ve sıradan olacağını sanmıyorum.
Muhtemelen silahların ağırlığını, geri tepmelerini ve birbirlerinden farklı hissettirmelerini daha fazla deneyimleyeceğiz. Umarım Rockstar çatışma mekaniklerinin üzerine iyi çalışmıştır. Araba sürmesi zaten keyifli olacak oyunda, bunu biliyoruz. Rockstar sürüş mekaniklerini çok iyi yapıyor. Umarım bu oyunda çatışma mekaniklerinin de hakkını verirler.
 
Son düzenleme:
Şahsen GTA 5'in araba surus hissiyati hic hosuma gitmemisti. RDR 2 at arabasi surmek bile daha hissiyatliydi. Bu konuda GTA 4 cok iyi keske oyle mekanigi olsa iyi olurdu.
 
Çok bir şey beklemiyorum. Birazdan alacağım Xbox için.
 
Son düzenleme:
Muhtemelen bug dolu bir oyun çıkacak, GTA5'in grafikleri iyileştirilmiş hali diye düşünüyorum, herkes beklentilerini gereksiz yükseltti ama Cyberpunk balonu gibi patlar çıkınca. İlk 2 yıl bugdan oynanmaz.
 
Muhtemelen bug dolu bir oyun çıkacak, GTA 5'in grafikleri iyileştirilmiş hali diye düşünüyorum, herkes beklentilerini gereksiz yükseltti ama Cyberpunk balonu gibi patlar çıkınca. İlk 2 yıl bugdan oynanmaz.

RDR 2 ilk çıktığında gayet güzel çıkmıştı. GTA 6'da böyle olacağını size düşündüren nedir?
 

Kolay cracklenebilmesini. RX 580 8 GB ı 2500'e almışken 2 katını bir oyuna vermem.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…