Arkadaşlar, GTA 6 fiyatı hakkında ne düşünüyorsunuz? 100 dolar olacağını varsayıyorum. Bu parayı kim verebilecek? Bence Türkiye'de insanların yarısı bu fiyatı veremez. Ancak Epic Games gibi platformlarda gelirse ve indirim olursa belki alınabilir.
Vallahi 5-6 falan olsaydı almayacaktım, bütçe ayırmıştım zaten hemen alayim dedim. Abartıldığı kadar değilmiş. Bir daha sosyal medya ortamında fiyat konusunu konuşmayacağım.