GTA VI'nın fiyatlandırması hakkında ne düşünüyorsunuz?

GhostOps

Becerikli
Katılım
21 Kasım 2025
Mesajlar
230
Beğeniler
124
Arkadaşlar, GTA 6 fiyatı hakkında ne düşünüyorsunuz? 100 dolar olacağını varsayıyorum. Bu parayı kim verebilecek? Bence Türkiye'de insanların yarısı bu fiyatı veremez. Ancak Epic Games gibi platformlarda gelirse ve indirim olursa belki alınabilir.

Kaynak: X (Twitter) – Batuhan Bozkan


 
O kadar abartıp durdular ki 9-10K ile çıkar sanıyordum. İyi bari, kafayı yer gibi uçmamışlar.

Vallahi 5-6 falan olsaydı almayacaktım, bütçe ayırmıştım zaten hemen alayim dedim. Abartıldığı kadar değilmiş. Bir daha sosyal medya ortamında fiyat konusunu konuşmayacağım.
 
GTA 6, adı için $80 makul bir fiyat bence ama oyunu görmeden $80 değer mi, değmez mi bir şey diyemeyiz şu an.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…