GTA VI'yı aldınız mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Wartz
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 37
  • Görüntüleme Görüntüleme 685
  • Etiketler Etiketler
    gta gta 6
Yetmez, karakter isimleri de Türkçe olmalıydı. Jason, Lucia yerine Polat ile Elif olsaydı direkt alırdım, hatta İstanbul'da geçmeliydi hikaye, hayatta almam artık kahrol Rockstar seni boykot ediyoruz(!)
Çin ve Rusça desteği var ve bu ülkelerde bu oyun daha çıkmadan yasaklandı. En azından bi TR Altyazısı olmalıydı.
 
Çin ve Rusça desteği var ve bu ülkelerde bu oyun daha çıkmadan yasaklandı. En azından bi TR Altyazısı olmalıydı.

Olmasını sizler gibi ben de çok isterim, meraklısı değilim ingilizce oynamaya ama yapacak bir şey yok. TR altyazı yok diye oyunu gömmenin de bir anlamı yok, laf meclisten dışarı bu arada size söylemiyorum, sırf dil desteği almadı diye oyuna çamur atanlara denk geldim onlara söylüyorum. Bu durum POE 2'de de var, olumsuz yorumlara bakarsanız neredeyse tamamı dil desteği olmamasından eksi vermiş geçmiş, tamam onu eleştir eyvallah da oyuna çamur atmanın anlamı yok. TR olmayınca bu oyunu kötü yapmıyor. Keza GTA'nın fiyatından da çok yakınanlar / hatta gömenler var, kimse kusura bakmasın, devasa, ucu bucağı olmayan oyuna 80 dolar az bile, k*çı kırık CoD MW4 bile 70 dolardan çıkıyor, 3 saat hikayeyi oynayıp sileceğin bir oyun.
 
Son düzenleme:
Yetmez, karakter isimleri de Türkçe olmalıydı. Jason, Lucia yerine Polat ile Elif olsaydı direkt alırdım, hatta İstanbul'da geçmeliydi hikaye, hayatta almam artık kahrol Rockstar seni boykot ediyoruz(!)
Mesele sadece bir markayı boykot etmek ya da millileştirmek değil. Olay tamamen oyun kalitesi ve oyuncuya verilen değerle ilgili. Sony’nin The Last of Us veya Uncharted: Legacy of Thieves Collection gibi yapımlarına bakın; adamlar devasa bütçeli hikaye oyunlarına Türkçe dil ve dublaj desteği getiriyor.

Bunlar Counter-Strike ya da Valorant gibi sadece reflekslere dayalı aksiyon oyunları değil ki? Gerçi Valorant bile bugün harika bir Türkçe seslendirmeyle karşımıza çıkıyor. Söz konusu derin bir senaryo olduğunda, bir oyunu kendi ana dilinde deneyimlemenin verdiği keyif bambaşka. Sürekli alt yazı okumaya çalışırken ne görselliğe tam odaklanabiliyorsunuz ne de karakterlerin duygusunu tam anlamıyla yaşayabiliyorsunuz. Mesele, o hikayenin içine girebilmek.

The Last of Us Part II PC'ye çıktığı an hiç düşünmeden aldım ve Türkçe dublaj sayesinde oyunun her anından inanılmaz keyif alarak bitirdim.

GTA VI’yı neden aynı konfor ve keyifle, kendi dilimizde oynamayalım?
 
Umarım yetişirim, yetişmezsem de yapacak bir şey yok. Ev falan veriyor galiba, güzel ayrıcalık aslında ama yetişmezsem de yapacak bir şey yok. Acaba FPS kaç olacak, PS5 Slim'de?
Net bir açıklama yok ancak 60FPS görecek deniyor. Sabit 60 olmaz 45-60 arası olur bence.
 
PS veya Xbox konsolum yok. Olsaydı çoktan almıştım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…