GTX 1660 Super'den RTX 3070'e geçiş sonrası CS2'de FPS artışı olmadı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan murater857
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 77
  • Etiketler Etiketler
    ekran
Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
95
Beğeniler
31
Bugün 1660 Super'den RTX 3070'e geçtim. CS2 her ne kadar işlemci ağırlıklı oyun olsa da FPS'imde gram fark olmadı. Hatta neredeyse 10-20 FPS daha düşük alıyorum. Neden olabilir? i5-10400F, 16 GB RAM var sistemde.
 
Direkt format attım. Bu arada AM5 sisteme geçmeyi düşünüyorum yakın zamanda ama yine de bir FPS artışı beklemiştim CS'de aslında, garip.
Şimdilik eğer monitör 4K veya 2K destekliyorsa 4K veya 2K kullanın. Eğer 1080p ise oyun ayarlardın gölge, doku ve kenar yumuşatmayı yükseltin, karta yük binsin.
 
Şimdilik eğer monitör 4K veya 2K destekliyorsa 4K veya 2K kullanın. Eğer 1080p ise oyun ayarlardın gölge, doku ve kenar yumuşatmayı yükseltin, karta yük binsin.
İyi de bu FPS'yi arttırmaz ki. Sadece karta yük biner, bindiğiyle kalır. İşlemci perfomransını arttırmayan hiçbir senaryo hiçbir şeye yaramaz, hatta tavsiye ettiğiniz işlemler %1 ve 0.1'leri de azaltabilir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…