Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
95
Beğeniler
31
Bugün 1660 Super'den RTX 3070'e geçtim. CS2 her ne kadar işlemci ağırlıklı oyun olsa da FPS'imde gram fark olmadı. Hatta neredeyse 10-20 FPS daha düşük alıyorum. Neden olabilir? i5-10400F, 16 GB RAM var sistemde.
 
Direkt format attım. Bu arada AM5 sisteme geçmeyi düşünüyorum yakın zamanda ama yine de bir FPS artışı beklemiştim CS'de aslında, garip.
Şimdilik eğer monitör 4K veya 2K destekliyorsa 4K veya 2K kullanın. Eğer 1080p ise oyun ayarlardın gölge, doku ve kenar yumuşatmayı yükseltin, karta yük binsin.
 
Şimdilik eğer monitör 4K veya 2K destekliyorsa 4K veya 2K kullanın. Eğer 1080p ise oyun ayarlardın gölge, doku ve kenar yumuşatmayı yükseltin, karta yük binsin.
İyi de bu FPS'yi arttırmaz ki. Sadece karta yük biner, bindiğiyle kalır. İşlemci perfomransını arttırmayan hiçbir senaryo hiçbir şeye yaramaz, hatta tavsiye ettiğiniz işlemler %1 ve 0.1'leri de azaltabilir.
 
İyi de bu FPS'yi arttırmaz ki. Sadece karta yük biner, bindiğiyle kalır. İşlemci perfomransını arttırmayan hiçbir senaryo hiçbir şeye yaramaz, hatta tavsiye ettiğiniz işlemler %1 ve 0.1'leri de azaltabilir.
Düz mantık yapıp karta yük binerse biraz daha akıcılık oluşur diye tahmin etmiştim. Yanliş öneri yaptığım için özür dilerim konu sahibinden
 
R5 2600X - GTX 1080 Ti kombosuyla 70 küsur veya 100 küsur FPS'lerde sürünüyordu. Sistemim şu anda R9 5950X - RX 7900 GRE kombosuna sahip ve 400 FPS'lere kadar çıkabiliyor. CS2 hem işlemciye hem de ekran kartına bakıyor; ikisi de önemli.

Düz mantık yapıp karta yük binerse biraz daha akıcılık oluşur diye tahmin etmiştim. Yanlış öneri yaptığım için özür dilerim konu sahibinden.

İyi olmaz şöyle:
Monitörün 165 Hz gibi bir değeri olduğunu varsayarsak, düşük olan FPS daha da düşük olacak; bu da akıcılık olarak sıkıntı yaratabilir. Karta yük bindirelim derken.