Başta ağır oyunlarda öyle oluyor sanmıştım. FC 26'da bile 100 derece oldu. 7 yıllık NFS Heat'te bile oldu. Bu sorunu nasıl çözerim?
Konudaki sorunu yaşıyorum. Termal macunu değiştireceğim. Onu değiştirmişken soğutucuyu da değiştirmek istiyorum. Sıvı soğutucu mu almalıyım, kule tipi mi? Hem sessizlik hem de minimum sıcaklık önemli.
Başta ağır oyunlarda öyle oluyor sanmıştım. FC 26'da bile 100 derece oldu. 7 yıllık NFS Heat'te bile oldu. Bu sorunu nasıl çözerim?
Konudaki sorunu yaşıyorum. Termal macunu değiştireceğim. Onu değiştirmişken soğutucuyu da değiştirmek istiyorum. Sıvı soğutucu mu almalıyım, kule tipi mi? Hem sessizlik hem de minimum sıcaklık önemli.
Arkadaşın da dediği gibi fazla ihtiyaç duyulmuyor ben görüntü ve değiştireceğim zaman uyguna bulduğum için almıştım Deepcool LS520, tam yükte bile 50-55 i geçmiyor.
Arkadaşın da dediği gibi fazla ihtiyaç duyulmuyor ben görüntü ve değiştireceğim zaman uyguna bulduğum için almıştım Deepcool LS520, tam yükte bile 50-55 i geçmiyor. Eki Görüntüle 260591
GG takip et FZ6 1300 küsürlere satılıyor onu alabilirsin çift kule 6 borulu. Olmazsa n11 kuponu kovala klipsli bir şey al maksimum 600 TL eder o klipsli 4 bakır borulular.