IBM, Dünyanın İlk 1 nm’nin Altındaki Çip Teknolojisini Tanıttı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Techolay
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 33
Katılım
6 Aralık 2023
Mesajlar
13.533
Makaleler
5
Çözümler
3
Beğeniler
4.801

IBM, yarı iletken sektöründe önemli bir eşiği aşarak 1 nanometrenin (nm) altındaki ilk çip teknolojisini duyurdu. 0.7 nm (7 angstrom) üretim düğümüne sahip yeni yapı, şirketin “nanostack” adını verdiği üç boyutlu transistor mimarisi üzerine inşa edildi. IBM, Nanostack Mimarisi ile Yeni Nesil Çip Dönemini Başlatıyor IBM’in geliştirdiği nanostack teknolojisi, transistörleri dikey olarak üst üste ve…

Devamını Oku: IBM, Dünyanın İlk 1 nm’nin Altındaki Çip Teknolojisini Tanıttı
Kaynak: Techolay
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…