Hayırlı olsun hocam iyi günlerde kullanın:love:

Çok teşekkür ederim hocam, konu açıp haberdar ettiğiniz için de ayrıca teşekkür ederim :kırmızıkalp:.

Normalde Eylül ayında almayı planlıyordum ama 2 ayda fiyatının uçma ihtimali olduğundan riske atmayayım dedim 🤭.

@Testo Unit sana da ayrıca teşekkür ederim kanka 🥰...