Arkadaşlar merhaba.
Dün parkta otururken iPhone 13 telefonumun üzerine soğuk çay döküldü. Sıvı genel olarak cihazın sol tarafına, yani ses tuşlarına yakın yere döküldü. Anında telefonumu üstüme sildim ve kuruladım. Normalde evde böyle bir şey başıma gelseydi, sıvı dökülen yeri tabiri caizse ağzımla vakumlayarak çekerdim ama kız arkadaşım yanımda olduğu için böyle bir şey yapamadım.
Sonradan fark ettim ki telefonun ses tuşlarına bastığımda, normale göre daha zor basılıyordu; sanki o "tık" hissiyatı gitmiş gibiydi. Yapay zekaya danışınca durumun şekerden kaynaklandığını, saf alkolü (izopropil alkol) diş fırçasına damlatıp ses tuşlarını fırçalarsam düzeleceğini söyledi. Sizce bu yöntem işe yarar mı, farklı bir öneriniz var mıdır?