Elma ısıran Üstün Katılım 24 Şubat 2024 Mesajlar 5.782 Çözümler 20 Beğeniler 4.621 Yer Cupertino 23 Temmuz 2024 #1 Çünkü Apple hayranlığımı yeni bir seviyeye çıkarmak istiyordum.
236 Üstün İlk 1.000! Katılım 17 Aralık 2023 Mesajlar 1.032 Makaleler 1 Çözümler 22 Beğeniler 1.573 Yer Phoenix, Arizona 23 Temmuz 2024 #2 Şair burada ne anlatmak istemiş?
KS KS Elma ısıran Üstün Katılım 24 Şubat 2024 Mesajlar 5.782 Çözümler 20 Beğeniler 4.621 Yer Cupertino 23 Temmuz 2024 #3 236 dedi: Şair burada ne anlatmak istemiş? Genişletmek için tıkla... “Yükselen ben değilim bak asansör Şayet beni uçarken gördüysen senin gözün kör”
236 dedi: Şair burada ne anlatmak istemiş? Genişletmek için tıkla... “Yükselen ben değilim bak asansör Şayet beni uçarken gördüysen senin gözün kör”
Livo Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 2.587 Makaleler 4 Çözümler 18 Beğeniler 2.053 Yer Asphodel 23 Temmuz 2024 #4 236 dedi: Şair burada ne anlatmak istemiş? Genişletmek için tıkla...
236 Üstün İlk 1.000! Katılım 17 Aralık 2023 Mesajlar 1.032 Makaleler 1 Çözümler 22 Beğeniler 1.573 Yer Phoenix, Arizona 23 Temmuz 2024 #5 Livo dedi: Eki Görüntüle 67971 Genişletmek için tıkla...
Stereo.Luigi99 Üstün İlk 1.000! Katılım 16 Aralık 2023 Mesajlar 1.440 Makaleler 40 Çözümler 22 Beğeniler 4.119 Yer Mantar Krallığı 23 Temmuz 2024 #6 Not funny Son düzenleyen: Moderatör: 23 Temmuz 2024
Y Yonga Bilgin Açılış Hamlesi Katılım 4 Şubat 2024 Mesajlar 3.916 Makaleler 7 Çözümler 77 Beğeniler 6.444 23 Temmuz 2024 #7 Ne bu tüm forum tarafından göz ardı edilme challenge mı?
Cranxiel Yetkin Katılım 11 Nisan 2024 Mesajlar 708 Makaleler 5 Çözümler 11 Beğeniler 786 23 Temmuz 2024 #8 Acaba elma ısıran gizli S24 fanı da bizi mi trollüyor?
Vira Üstün Katılım 31 Aralık 2023 Mesajlar 1.678 Makaleler 1 Çözümler 12 Beğeniler 1.907 23 Temmuz 2024 #9 Çok komikti. O kadar komikti ki gülmedim.
E Emile A239 Bilgin Açılış Hamlesi İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 5.515 Makaleler 4 Çözümler 53 Beğeniler 15.288 23 Temmuz 2024 #10 Herhalde bu komik olmayan şakayı Apple çalışanları kendi aralarında yapıyor olsa gerek. Ya da Mizah ve Eğlence kategorisi genel olarak komik değil. Sanırım kara listeye bir kategori daha katılacak.
Herhalde bu komik olmayan şakayı Apple çalışanları kendi aralarında yapıyor olsa gerek. Ya da Mizah ve Eğlence kategorisi genel olarak komik değil. Sanırım kara listeye bir kategori daha katılacak.